Текст
09.07.2019
| Білім беру ұйымының қаржы қызметінің негізгі көрсеткіштері | ||||
| «30 маусым - 2019ж.». | ||||
| Тасты-Талды ОМ | ||||
| (Білім беру ұйымының атауы) | ||||
| Жиілік: тоқсан сайын | ||||
| Орта білім | өлшем бірлгі | 2019 жыл | ||
| жылдық жоспар | кезеңге арналған жоспар | нақты | ||
| 1. Оқушылардың орташа жылдық саны | адам | 117 | 117 | 117,0 |
| бір оқушыға жұмсалған орташа шығындар | мың. теңге | 834,6 | 417,3 | 417,3 |
| 2. Барлық шығындар, мың.теңге | мың. теңге | 97653,4 | 48826,7 | 48826,7 |
| соның ішінде: | 0,0 | |||
| 3. Жалақы қоры | мың. теңге | 81804,0 | 40902,0 | 40902,0 |
| олардың ішінен: | 0,0 | |||
| 3.1. Әкімшілік қызметкерлері | мың. теңге | 6942,0 | 3471,0 | 3471,0 |
| қызметкерлер саны | бірлік | 4,0 | 4,0 | 4,0 |
| орташа айлық жалақы | теңге | 144625,0 | 144625,0 | 144625,0 |
| 3.2. Негізгі қызметкерлер - мұғалімдер | мың. теңге | 57866,0 | 28933,0 | 28933,0 |
| қызметкерлер саны | бірлік | 37,8 | 37,8 | 37,8 |
| орташа айлық жалақы | теңге | 127469,4 | 127469,4 | 127469,4 |
| 3.3. Басқа педагогтар құрамы (педагог-психолог, әлеуметтік педагог, тәлімгер т.б.) |
мың. теңге | 2296,0 | 1148,0 | 1148,0 |
| қызметкерлер саны | единиц | 2,0 | 2,0 | 2,0 |
| орташа айлық жалақы | тенге | 95667 | 95667 | 95666,7 |
| 3.4. Көмекші және тех. қызметкерлер | тыс. тенге | 14700,0 | 7350,0 | 7350,0 |
| қызметкерлер саны | бірлік | 18,0 | 18,0 | 18,0 |
| орташа айлық жалақы | теңге | 68055,6 | 68055,6 | 68055,6 |
| 2. Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер | мың. теңге | 8998,4 | 4499,2 | 4499,2 |
| 3. Коммуналдық шығындар (жарық, су, жылыту, байланыс,интернет, бөлмені жалға алу т.б.) |
мың. теңге | 5155,0 | 2577,5 | 2577,5 |
| 4. Ағымдағы ғимарат пен жабдықтарды жөндеу жұмыстары | мың. теңге | 0,0 | 0,0 | 0,0 |
| 5. Күрделі шығындар (күрделі жөндеу жұмыстары, негізгі құралдарды сатып алу) |
мың. теңге | 496,0 | 248,0 | 248,0 |
| 6. Басқа шығындар (Көркем әдебиет қорлары, кеңсе тауарлары мен тұрмыстық тауарларды сатып алу және т.б. ) |
мың. теңге | 1200,0 | 600,0 | 600,0 |