Білім ұйымының қаржылық қызмет үдерісінің негізгі көрсеткіштері
31 наурыз 2021ж |
|
|
|
|
|
«Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Тасты-Талды ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ |
|
|
|
|
|
(ұйымның аты) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Квартал бойынша |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Орта білім |
Бірлік өлшем |
2021 ж |
|
|
|
|
|
Жылдық жоспар |
жоспар |
факт |
|
1. Оқушылар құрамы жарты жылдық |
адам |
117 |
117 |
117,0 |
|
1-оқушыға жіберілетін орташа шығын |
мың.теңге |
1204,5 |
292,6 |
292,6 |
|
2. Барлық шығын , мың теңге |
мың.теңге |
140928,3 |
34231,5 |
34231,5 |
|
оның ішінде: |
|
|
|
0,0 |
|
3. Еңбек ақы қоры |
мың.теңге |
118352,3 |
29588,1 |
29588,1 |
|
оның ішінде: |
|
|
|
0,0 |
|
3.1. Әкімшілік қызметкерлер |
мың.теңге |
10846,0 |
2711,5 |
2711,5 |
|
штаттық құрам |
бірлік |
4,0 |
4,0 |
4,0 |
|
Орташа айлық жалақы 1 бірлік. |
теңге |
225958,3 |
225958,3 |
225958,3 |
|
3.2. Негізгі қызметкерлер- мұғалімдер |
мың.теңге |
90415,0 |
22603,8 |
22603,8 |
|
штаттық құрам |
бірлік |
37,8 |
37,8 |
37,8 |
|
Орташа айлық жалақы 1 бірлік. |
теңге |
199169,5 |
199169,5 |
199169,5 |
|
3.3. Тағы басқада педагогикалық құрамы (педагог-психолог, соц.педагог және т.б) |
мың.теңге |
3587,0 |
896,8 |
896,8 |
|
штаттық құрам |
бірлік |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
|
Орташа айлық жалақы 1 бірлік. |
теңге |
149458 |
149458 |
149458,3 |
|
3.4. Көмекші және техникалық қызметкерлер |
мың.теңге |
13504,3 |
3376,1 |
3376,1 |
|
штаттық құрам |
бірлік |
18,0 |
18,0 |
18,0 |
|
Орташа айлық жалақы 1 бірлік. |
теңге |
62520,0 |
62520,0 |
62520,0 |
|
2. Бюджетік налогтар және басқада міндетті төлемдер |
мың.теңге |
15621,0 |
3254,7 |
3254,7 |
|
3. Коммуналдық шығындар (свет, су, жылу, байланыс,интернет және т.б.) |
мың.теңге |
5155,0 |
1288,8 |
1288,8 |
|
4. Ағымдық ремонт және жабдықтар |
мың.теңге |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
|
5. Күрделі шығындар (күрделі ремонт, негізгі жабдықтарды алу) |
мың.теңге |
600,0 |
0,0 |
0,0 |
|
6. Басқада шығындар (кітаптар алу, канцеляр және шаруашылық товарлар және т.б. алу) |
мың.теңге |
1200,0 |
100,0 |
100,0 |
|